Hej då!

Nu åker jag snart,  kl tre kommer bilen att lämna vår uppfart och sedan bär det av mot köpenhamn! Jag ägnat hela dagen år olika sorters förberedelser och nu kan jag äntligen säga att jag har stängt sista väskan! :)
I köpenhamn kan jag se fram emot en middag på restaurang innan jag måste gå på tåget... ska bli mysigt, jag har därefter ca 15 timmar på tåg! På något konstigt sätt ser jag faktiskt fram emot det, jag tror att det kan bli ganska trevligt!

Jag kommer sakna er alla jättemycket, kanske att blir något blogginlägg på vägen... om nätet på mobilen funkar som det ska! Håll utkik efter det! ;)

Ha det bra så hörs vi när jag kommit fram!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0