Lök på hela, tack!

Det har hänt en del idag... inte så mycket men litet grand! Jag fick köra pappa ut till Media Markt eftersom vår GPS inte funkar som den ska, samtidigt skulle jag kolla efter en datorväska och jag hittade en men tvärr översteg den budgeten jag hade fått... så det ärendet fick vänta litet grand. Dock inte alltför länge för pappa kom litet senare och sade att vi fick åka in till Media Markt igen eftersom GPSen blivit ännu sjukare...
Den här gången köpte jag dock den dyra väskan (lade till det överskjutande själv) och medan jag väntade på pappa tjuvlyssnade jag på ett par tyskar! :)

Efter Media Markt så körde vi ner till subway, jag skulle köpa något att äta eftersom mamma och pappa ska på kräftskiva ikväll (ska bli skönt att vara ensam hemma) och jag äter inte skaldjur! Men jag måste säga att det var litet tomt att beställa en baguette ensam inne på subway... hela mackan blev som den brukar (emelie vet, honey oat och south west ;)) förutom vår sista lilla twist; rödlök på halva! ;) 

Sedan körde vi förbi Dalby på vägen hem, det skulle vara någon marknad där...



Ny datorväska!



Marknad i Dalby... om det ser litet ut på bilden är det inget mot hur lite det var i verkligheten... :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läste bara överskriften och förstod direkt vad du hade gjort.. Subway!! Haha. Usch jag är skadad ;) .. Mmm.. skulle suttit fint nu alltså. Men de blir mat snart.

Ha de bra. Kram

2009-08-23 @ 11:10:19
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0