suuuck...

Suck... jag hade tänkt mig en mysig stund framför tvn innan jag förhoppningsvis ska prata med Bea på skype men tyvärr kom mamma och ville titta på Miss Marple... jag tycker visserligen också om det programmet men av någon anledning vill jag alltid se på tv ensam på övervåningen. Jag vet; jag är konstig. 

Annars så ar jag handlat litet idag, bland annat en mycket fin bok som heter "The Year in Sweden" (likadan som Emelie och Kring har köpt) till min värdfamilj! Sedan var jag hemma hos Ingalill och hämtade Annis "Flyga Drake", är väldigt glad att jag äntligen ska få en bok att läsa och mycket nyfiken på om den kan leva upp till mina förväntningar! :) Det är dessutom första gången som jag bloggar från min nya dator, bra att veta att den fungerar som den ska! Dock måste jag fixa till internet, har den gamla versionen utan flikar... jag visste inte hur mycket jag behövde dem förrän de försvann...  

Ha det bra så länge!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0