växla till twix...

Det gick bättre på körskolan idag, jag vet inte varför det var så dåligt igår man alla har väl dem dagarna också antar jag... dock fick jag lägga ut 64 kr på att ta mig dit och hem igen eftersom jag glömde busskortet och jag har använt upp alla resor på sommarkortet! Mycket irriterande, speciell när man är så snål som jag! ;)
Jag fick dessutom ta ut mer pengar för att komma hem, hade inte 32 kronor på mig och fick ju som vanligt en hundralapp, men eftersom jag inte var säker på att man kunde betala med den (det har ju hänt att de inte kan växla) så skulle jag växla innan jag gick på bussen men det slutatde med att jag köpte ett twix... Men gott var det! :)  

När jag kom hem, vilket var ungefär kvart i tolv, (det är det bästa med tidiga körlektioner!) så tänkte jag vara duktig och ringa till SI (studu Inertnational) som jag hade lovat Bea (vi vill ju åka på en språkresa till japan) för att fråga litet saker, tyvärr var dock hon som jag skulle prata med på lunch och jag skulle ringa senare... inte så jobbigt om det inte vore för det faktum att jag har glömt vilken tid hon skulle komma tillbaka! Men jag får väl slå en pling om en stund och hoppas på det bästa... tycker egentligen inte om att ringa...



Nu tänkte jag återigen slå mig ner med ett vaniljhjärta och en kopp te! :)

Ha det bra
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0