Julafton!!

Julafton!!!!
Jag kan knappt fatta att det äntligen är här, jag känner mig som ett barn igen! :) Alla de gamla traditionerna är som vanligt, imorse öppnade jag paketet som låg i strumpan.... det var strumpor... men sådana tjocka mysiga saker.



Igår var jag ute och handlade litet med Jessica, jag körde till Nova, på vägen dit stannade vi till hos Josse vi bytte julklappar, fick ett par jättefina örhängen, och sedan gick vi runt där och tittade ganska länge. Jag köpte en mycket fin julklapp till Felix.



Därefter körde jag tillbaka hoppade av vid Bea och stannade där ett tag... vi pratade litet om framtidsplaner och så vidare.
Sedan bar det av hemåt igen, där åt jag litet kvällsmat och vi pyntade granen (första granen som vi inte hugger själva) och den blev så fin, så fin.
Jag och Jessica hade en filmkväll till och tittade på den senaste Harry Potter som jag inte hade sett än, jag satt och skrattade mig igenom hela filmen... någon annan som tyckte att den var rolig? :)
Av någon anledning gick jag och lade mig väldigt sent, vid halv två kände jag att det var dags att krypa till kojs om jag inte ville somna i soffan.
Vi halv tio imorse drog jag mig upp och gick runt och donade där uppe tills jag kände mig klar nog att gå ner... det var då strumpklapparna öppnades... snart ska jag äta frukost, är hungrig! 


Julkort från Emelie! :)


Julklappar till min familj!

Ha det bra och God jul!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0