Det har...

...varit en relativt lugn dag idag, jag har städat, dammsugat, tvättat och strukit det som var kvar sedan förra veckan. Imorgon ska jag dammsuga Benjamins rum och vàttorka golven där nere och pà onsdag ska jag stryka sà mycket som möjligt av det jag tvättade idag (plus slänga in en maskin med jeans).

Annars är det väl int esà mycket nytt, jag spelade ett ganska roligt spel med Claudia och Benjamin förut. Men hade en liten apparat som lät pà olika sàtt, t.ex. xom fàr eller vatten eller en häst och spelplanen var utformad som en liten värld med tre olika byar, där fanns det olika ställen man skulle gà till beroende pà vad maskinen sade för ljud... man jagade en tjuv... svàrt att förklara men ganska roligt som sagt. Dock blev Benjamin grinig mot slutet eftersom han hade litet otur, sedan ville ha inte sluta spela heller... men, men... man kan ju inte alltid ha tur i spel!

Har varit lugnt i huset eftersom Benjamin har bàde för- och eftermiddagsskola pà màndagar och Felix àkte iväg med besöksfamiljen sà jag och Claudia har varit ensamma här en stor del av dagen. Jag har dessutom spenderat en stor del av tiden i källaren med att tvätta, hänga tvätt, vika den och stryka... jag tror ocksà att det har gjort mig litet förkyld, jag har aldrig varit med om ett sà kallt golv förut!

har inte sà mycket mer att rapportera just nu.. väntar pà att felix och de andra ska komma hem sà att vi kan äta adendbrot nàgon gàng! Det luktar sà gott av nybakat bröd nerifràn... ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0