Min dag...

Sàdär, nu har jag varit i stan ocksà! Har köpt ytterligare en julklapp till Jessica och en till pappa, sà nu är de avklarade. Kollade efter en till mamma men vet inte om jag hittade nàgot bra...
Nu vet jag inte vad jag ska göra, är hungrig sà jag ska nog nalla av mina Farmer grejor och läsa litet eller nàgot sàdant!

Jag har för mig att det har hänt litet intresanta saker idag men kan inte komma pà vad... har pratat snabbt med mamma och Bea, det var kul! Pàvägen in till stan krockade spàrvagnen nästan med en bil.. det var intressant antar jag.
Idag är det invigning av den nya björnburen, det var jättemycket folk som hade samlats där för att titta. Jag tycker själv att det är ganska hemskt att de vill ha en björn i stan bara för att det ràkar vara symbolen för Bern.
Pà bundesplatz var det nàgon demonstration, 667 personer son försvann stod det pà plakaten och människorna sàg indiska ut... vet itne vad det handlade om mer än sà.

Sedan kan jag inte komma pà mer just nu... skriver kanske igen ikväll!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0