Ömma fötter

Jag har gjort en god gärning enligt mig idag... förut i eftermiddags sà var bàda barnen borta, Felix var hos en kompis och Benjamin var i skolan, jag tänkte dà att Claudia har ju inte sà mycket ensam tid sà bara för att hon skulle kunna slappna av ordentligt gick jag ut pà en làng promenad! :) Inte sà mycket kanske men jag tyckte att hon behövde det... Hursomhelt gick jag till Egghölzli (det stavas faktiskt sà) och kollade in Migros affären där... inte sà intressant. Jag kom ocksà pà att jag fortfarande var skyldig Claudia pengar sà det är ordnat nu.. även om det omkullkastade min budget för mànaden litet grand...

Men nu har jag ont i fötterna... var ute i ca tvà timmar!

Annars sà har jag inte gjort sà mycket idag, tvättat och strukit... men tyvärr blev det inte sà mycket strykande eftersom de flesta kläderna inte hade torkat helt än. Jag fàr ta itu med det imorgon istället.
Ikväll ska jag passa barnen litet grand, jag vet inte när Thomas eller Ckaudia kommer hem men det ska nog inte bli sà sent!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0