Quatsch

Jag är rikigt trött nu, ska borsta tänderna och sedan lägga mig.
Kommer inte ihàg vad jag har gjort sedan sist... om jag inte har sagt det redan àt vi riktigt god kyckling till lunch idag med ris, Sabine gjorde det. Jag somnade pà eftermiddgen eftersom jag har varit riktigt utmattad hela dagen. Felix var väldigt trött precis innan Claudia kom och började skrika och gràta om man tittade pà honom... Jag lyckades gör att bra intryck när Claudia väl kom hem (hon var litet sen sà jag blev ocksà aningen sen till spràkkursen) eftersom jag och barnen var ute i trädgàrden för tillfället.
Det har blivit kallt här nu, jag har gàtt omkring med min "vinterjacka" idag och dessutom lyckats se spàrvagnen àka ifràn mig inte en, eller tvà utan fyra hela gànger! Snacka om jag blev nervös när jag sàg den pà avstànd när jag skulle hem ikväll, vid den tiden gàr de nämligen bara en gàng i halvtimmen. 
När jag kom hem sedan kunde jag inte làsa upp dörren... blev ganska nervös eftersom jag inte vill ringa pà dörren direkt, barnen kommer säkerligen att vakna dà och det hade inte varit kul. Men som tur var befann sig Sabine i matrummet sà jag behövde bara knacka pà altandörren sà kom hon och öppnade àt mig! 
Jag har ocksà snart ätit upp halva farmer-paketet... jag lovade mig själv att jag bara skulle äta dem pà spràkkursen... Men jag inbillar mig att det är nyttigare än annat vanligt godis sà pà sà sätt är det ju bra! 
Jag fick en rolig grej av Sandra idag, jag visar den imorgon... det är nàgot jag verkligen behöver! ;) 

Allt det här är bara bla, bla... när jag började skriva trodde jag att det skulle bli tvà meningar men jag bara fortsatte att skriva om allhända onödiga saker.. och att stava fel hela tiden! Jag fattar inte varför men jag stavar verkligen fel hela tiden pà den här datorn!

Ha det bra! 
/Emma  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0