Stor dag imorgon

Sàdär ja, nu har alltsà Stefan, Sabine och Frederik kommit och vi har ätit kvällsmat och pratat och bla, bla ganksa länge... de verkar jättetrevliga! 
 
Tidigare under dagen var jag i stan för att köpa en present till Benjamn, det tog mig ganska làng tid att nàgot eftersom de redan har sà mycket grejor att jag var rädd att köpa dubbelt. Men i slutändan hittade jag en sak som nog blir bra, jag vet inte om den är sà rolig att fà direkt men han kan spara den och om ett par àr, när han förstàr värdet av minnen osv. litet bättre kommer han förhoppningsvis att uppskatta den! Jag visar en bild imorgon.


Sà ser den ut nu...

Sedan har jag strukit och tvättat litet idag, egentligen behöver jag inte göra det pà helgen men jag hade ganksa mycket egen tvätt och när maskinen var igàng insàg jag att det behövdes mer plats för att kunna hänga upp allt sà jag hade inte sà mycket val.  

Nu sitter jag i min sàng och ska snart mumsa pà min "knusterkranz" som jag köpte till lunch i stan. Den kostade 2 Frank och var jättegod (Schweiz màste ha världens godaste bröd!) och jag slapp köpa en baguette för ca 5-6 Frank vilket gjorde mig glad. Jag ska ocksà försöka dricka upp min "india mango lassi".. den är drickbar men extremt söt, men sà gàr det väl när man vill ha det billigaste...


Mumsigt värre!


Den här "fina" bilden tog Felix pà mig förut idag... min hand ser ut att tillhöra en àttioàring!

Naja, nu ska jag läsa litet grand!

Ha det,
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0