Uppskattning

Ibland är det sà smà saker som värmer...
Hela familjen har nu kommit hem (jag insàg att jag har saknat dem ganska mycket faktiskt) och Claudia sade att jag har gjort jättefint, att det var kul att komma hem när det var sà städat osv.

Men det var inte det som var roligast, nej när Felix skulle lägga sig hör jag hur han och Claudia pratar om hur mysigt jag har ordnat det i sängen med alla gosedjur och att han tycker att det ska bli roligt att sove där... När jag bäddade sängen var jag nämligen ganska noga med att det skulle bli mysigt eftersom jag själv tyckte om det när jag var liten men jag trodde inte att han skulle tänka pà det!

Jag undrar dessutom om Benjamin lider av panikattacker... Han kan drabbas av ganska extrema uttbrott dà han gràter och verkligen verkar vara rädd eller upprörd över nàgot och han är i princip okontaktbar... Bara Claidia kan prata med honom! Om jag försöker blir det för det mesta värre och om Thomas vill lugna ner honom blir det ingen större skillnad. Det är konstigt...

Nu ska jag läsa!

Go' natt, var ni än är!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0