Äntligen internet... en stund åtminstone...

Jag förstår inte hur så små människor kan ha så mycket energi… de måste verkligen ha ett hemligt lager någonstans! De bara leker och leker, dessutom är Felix väldigt inkörd på att leka nästan enbart med mig så jag får inte många pauser… Men det är ju ganska gulligt samtidigt.

Jag har precis fått ett litet uppehåll då Lucy kom och sade att han fick leka med henne eller ensam eftersom jag behövde göra annat också, ibland blir man så väldigt tacksam! Innan hade vi lekt med playmobil, lego, ett rep (…ja, ett rep… ) och sedan satt vi och tittade i en bok (uppslagsverk för barn, väldigt bra faktiskt!).

Claudia har åkt till IKEA, hon frågade om jag behövde något men, som vanligt, svarade jag att allt är bra … men egentligen skulle jag behöva en ergonomisk kudde! Dock vet jag inte vad de kostar så jag vågade inte nämna det.

Igår tog jag och Lucy en snabb tur på stan efter språkkursen, affärerna stänger kl nio på torsdagar! Jag köpte litet choklad och kolade runt på litet priser… det är dyrt, men jag kommer nog inte bli ruinerad; faktum är att min mascara (max factor false lash effect) är billigare här än hemma, ganska mycket billigare faktiskt!

Ha det bra så länge, postar detta så fort jag kommer åt internet!

/Emma

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jusste ja, ergonimisk kudde från IKEA. Den jag har hemma i Sverige tycker jag är skit bra, den är designad för att sova på rygg eller sidan (men de finns för att sova på mage osv. också) Den trycks liksom inte ihop utan är liksom samma form hela tiden. (typ) i alla fall, den kostade 69 kr, så de var verkligen överkomligt.

2009-09-13 @ 03:43:27
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0