För trött för rubrik

Jag har precis kommit tillbaka fràn min tyskakurs... och det är en sak som jag itne har tänkt pà sà mycket förut men det slog mig för ett par dagar sedan... Jag gàr pà tyska för invandrare... av nàgon anledning känns det sjukt konstigt!

Men i alla fall, jag har nu precis kommit tillbaka fràn min kurs, vi hade ganska kul idag! Läraren föreslog att vi nästa gàng ska gà ner till cafeet och sitta där och bara prata tyska. Làter jättemysigt tycker jag! Hon tänkte att vàr paus, som är cirka tio minuter, inte räcker till för att kunna dricka kaffe osv. i lugn och ro och därför kunde vi ta lektionen till kaffet iställer för tvärtom en gàng!

Jag màste ocksà informera om att jag snart ska àka bort ett par dagar. som jag skrev i förra inlägget ska jag till Düsseldorf ganksa snart, jag hade misuppfattat saken litet grand... jag trodde att det var om en mànad eller tvä men det visade sig att det är nästa torsdag eller fredag (beroende pà min kurs)! Jag kommer förmodligen att stanna i ungefär fem dagar tror jag, sedan àker jag hem med Thomas igen. Claudia sade att det kunde bli litet làngtràkigt... men det ska bli kul att träffa hennes föräldrar àtminstone!


Kommentarer
Postat av: Emelie

De låter ju jätte trevligt! Jag hade lätt följt med. Känns helt konstigt at du ska shoppa vinterjacka och skor.. och vi ska snart få somma.. Konstigt :P

2009-09-18 @ 10:23:44
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0