Framme

Ok, vi är framme! :)
Det tog längre tid än beräknat eftersom det hade varit ganska mánga olyckor pá vägen och det var köer. För att undvika en speciell kö körde vi genom Fankrike (sá jag har varit i tre olika länder idag!) Men där fanns det ocksá köer pga anda olyckor... Hursomhelst kom vi fram oskadda! Pá vägen stannade vi i en liten by och át, det var väldigt folktomt pá restaurangen men de hade god mat!
När vi sedan kom fram till Claudias föräldrar blev Felix eld och lágor, han har verkligen längtat hit. Jag upptäckte ocksá att jag sover i rummet med datorn och jag fá använda den hur mycket jag vill sá ni kommer fá rapporter härifrán ocksá, vare sig ni vill eller inte. Bilder fár dock vänta till jag kommer hem igen... 

Vi har varit vid Rhen idag. det var mysigt. Vi satt precis bredvid folden och där gick lastfartyg fram och tillbaka. Sedan satte vi oss vid ett litet Café en bit upp pá stranden medan Felix och Benjamin lekte pá lekplatsen. Jag körde báde dit och tillbaka.

Nu är jag sjukt trött och ska snart sova... fattar egentligen inte varför jag är SÁ trött, somnade till och med i blien en stund... men, men, sá är det i alla fall!

Ha det!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

så skönt att ni är framme, ha det nu så bra.hälsa från oss här hemma. kramar från mamma o pappa

2009-09-25 @ 22:59:54
Postat av: Emelie

I bilen!!!?? Haha. (Du körde ju båda hållen) Sov gott (a)

2009-09-26 @ 04:39:08
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0