Gårdagen

Kvällen igår var väldigt lyckad! Maten som vi beställde var extremt god (även om jag egentligen bara tyckte om det jag hade valt...). Det fanns alltså vanligt kött med grönsaker, anka, nudlar med kräftor och kykling med grönsaker och cashewnötter och ris till det, gissa vad som var mitt val... ;)
Till "förrätt" åt vi vårrullar och till efterrät serverades panacotta med karamelliserat socker! Sedan delades det ut presenter, Lucie fick en massa fina saker, t.ex. en bok med bilder från hennes tid här och en MYCKET fin klocka från Calvin Klein eftersom hennes gick sönder här...

Hon hade också litet presenter till dem, Felix och Benjamin fick något leksaksset och örngott som såg ut såhär:

 
Dem är nämligen helt sålda på Capt´n Sharky och alla piratsaker... Jag skulle nu kunna påstå att hon har specialbeställt dessa och att de var jättedyra... men det har hon inte... hon har gjort dem själv!! fattbart tycker jag...

Vi satt sedan ue och pratade en stund, ite jättelänge eftersom barnen sov osv. men vid halv elva gick jag och lade mig, tittade på ett True Blood avsnitt innan jag somnade! :)

Fick precis en sladd till mitt internet så nu ska det nog funka! :)

Kram
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0