Hej då Lucie!

Vid halv fem tiden idag åkte Lucie hem igen, nu är jag alltså helt ensam här... JAg vet inte riktigt var jag ska ta vägen men dte blir nog lättare imorgon när jag har saker att göra!

Det känns dock aningen ensligt här nu, hon var ju trots all, den personen jag kände bäst här och kunde prata med... Nu längtar jag nästan till språkkursen på tisdag!

Jag började nästan gråta när hon skulle gå på bussen, litet underligt med tanke på att jag bara känt henne i två veckor... men tanken på att vara helt ensam här var ganska jobbig! Dessutom grät Claudia ganska mycket. Är litet rädd för storleken på skorna jag måste fylla nu, men som sagt, förhoppningsvis är det inte hur bra eller mycket jag jobbar som är den främsta anledningen till om jag är en bra Au Pair eller inte, utan snarare hur bra jag kommer överens med familjen och att bryr mig om pojkarna framför allt...

Ha det bra,
/Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du kommer klara det jättebra!<3

2009-09-13 @ 19:19:19
URL: http://iaselin.blogg.se/
Postat av: Kringlan

Ja det kommer du definitivt att göra! <3

2009-09-15 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0