Hemfärd... kanske...

Um... jag tror att jag áker hem ikväll... är inte säker men jag hoppas pá det! Inte sá att jag vantrivs här, tvärtom, men jag har precis kommit in i rutinerna hemma i Schweiz sá det är litet jobbigt att behöva lämna det nu. Det blir i alla fall bara jag och Thomas som beger oss hem, fár en liten paus frán barnapassande vilket kan vara skönt!

Idag har jag itne gjort ett dugg, jag har bara läst litet grand och spelat spel med Benjamin. Läste förövrigt ut boken "Me and Mr. Darcy". Jag m´ste säga att den var ganska bra, ungefär som en lätt tjejfilm man tittar pá när man inte orkar tänka. Jag skulle nog inte rekommendera den som seriös läsning men man kan lätt ha den med sig när man áker bort över en helg! Trevlig och underhállande. Slut pá recensionen.

Snart ska lunchen serveras här, jag har precis dukat bordet. Dock är det ganska underligt, de har sjukt mycket glasbord här... tv-bordet (inte sá konstigt), matsalsbordet (ett litet frágetecken poppar upp men inte mer..), och sedan bordet i köket... plus att de har tallrikar, glas och koppar m.m. stáende glashyllor utan luckor... underligt men man fár väl ta seden dit man kommer! ;) 

Nu är maten klar! 

Ha det bra,
Emma   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0