Mm, kakor!!

Hej!
Idag blir nog en ganska bra dag! Senare när Lucie och Felix kommer tillbaka ska jag baka brownes... jag hoppas verkligen att de blir bra nu, ska nämligen avända en sorts form jag aldrig gjort det i tidigare! Men, men... blir de inte bra slipper jag kanske att baka i framtiden! ;)
Annars har jag inte hunnit göra mycket idag direkt, städat som vanligt och lekt med Felix och försökt hjälpa Lucie att lägga över bilder till en skiva (jag lyckades inte heller... misstänker att den inte är avsedd för bilder eller ngt). Jg blir mer och mer hemmastadd här, har sprungit runt i mjukisbyxor och en hemmatröja hela morgonen, bytte bara till jeans för att jag kanske skulle bli tvungen att visa mig utanför dörren! 

Om ni tycker att jag har litet konstiga ordval eller fomuleringar är det för att jag undviker en viss bokstav som pesten just nu, sitter nämligen vid Claudias dator! 
Jag börjar dessutom bli hungrig, ska nog snoka litet i köket efter ätbara saker! ;)   

11/9 idag, inte lika kul som datumet häromdagen... :S

Ha det  bra/ Emma

P.S. det ringde nyss pà dörren, det var en brevbärare... jag lyckades prata med honom trots den starka schweizertyskan!! :) Det som inte var lika kul var att jag fick skriva under för ett paket och det blev verkligen inte bra... det var en liten elektronisk sak och det var verkligen jätteunderlig att skriva pà, det sàg ut som att Felix hade skrivit det... och han kan inte skriva sitt eget namn än! D.S.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0