Morgen!

Guten Morgen!

Jag har fortfarande inte riktigt fattat vad som ska hända idag... det lät som att de ska ut på äventyr men samtidigt ska Thomas bygga ihop Benjamins nya säng... :S Det blir en intressant överaskning!

Jag har redan fått komplimanger för min kaka av Claudia och Thomas, även om de höll med om att den var väldigt söt... jag undrar om de faktiskt tycket om den eller bara ville muntra upp mig... Men komplimanger är aldrig fel!

Idag kom också mitt bankkort, nu väntar jag bara på pinkoden, den kommer väl på måndag eller tisdag! Hoppas nu bara att den är lätt.. jag har så lätt för att glömma bort dem!
Igår kom ju också ett brev till mig, däri fanns checkar och sådant, om jag händelsevis skullevilja skicka pengar någonstans... vilket jag förmodligen inte kommer att göra! 

Lucie går omkring med ett stort leende på läpparna här, hon är jätteglad över att ho får åka hem imorgon! Inte så att hon längtar bort från familjen här, snarare så att hon längtar efter sin familj hemma!  

Det var allt för den här morgonen! 
Ha det!
/Emma  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Du verkar ju trivas bra hitills, låter toppen =)

Var kommer Lucie ifrån? Hmm de var något mer jag skulle kommentera.. får kolla upp. Ha de bra!

2009-09-13 @ 03:39:28
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0