Pictures!

Sà, nu är jag hemma och vaken! Gick inte upp förrän vid nio tiden idag... väldigt skön sovmorgon.

Här kommer min helg i bilder:


Här är vi pâväg, det är utsikten vid restaurangen!


Bakom mig sàg det ut sà här!


Första kvällen i Düsseldorf àkte vi ner till Rhen och tittade litet grand...

Glömde vända den här bilden... men det är i alla fall min cola! Som ni ser stàr det "Koffein 25mg/100ml" i hörnet... är det mycket eller? :S

 
Här är uteserveringen där jag àt weisswurst! Det syns itne sà bra eftersom bilden är tagen i mot ljus...


En bild pà underliga byggander i hamnen... finns inte en rak vägg i dessa hus! ;)

 
Det fanns ett som var klätt helt i metall!


Dem byggde överallt, nya lägenheter och hotel osv...


Jag vet itne om man ser det sà bra men här klättrar färgglada figurer upp för hela husfasaden... mycket pàhittigt... och fult...


En bild fràn Düsseldorf centrum! (inte snobbgatan..)


Här är dà Heinrich allee, där jag tog spàrvagnen ifràn... ibakgrunden kan man litet otydligt se Kaufhof som är en svindyr galleria! Det är den gröna texten till vänster. 

 
Här är mina inköp, jag gick nämligen en runda till i stan och hann dà med litet impulshandel! Det är en svart kofta fràn Tally Weil, en randing tröja fràn H&M och en Fashion against AIDS t-shirt, ocksà fràn H&M!


Och sist men itne minst, min nya bok! :)

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kram/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0