Bilder som lovat...

Här kommer litet bilder... tror inte att det var dem här jag tänkte på från början, men det är väl bättre än inget!


Jessica köpte fina strumpor till mig, varma och gosiga. Det är vad jag kallar Fashion! ;)


Vi har besökt subway.. plasten var inte god så vi tog bort den sedan.


I kalmar köpte vi dyr, men god glass. Min är den men en vit och en brun kula, det är bounty och mjölkchoklad.


Jag provade kanonerna på slottsvallen... de fungerade inte.

Är det inte ganska ironinskt förresten, att islands flygplats var bland de första (möjligtvis den allra första) som öppnades? De skämtar dessutom ganska mycket om hela grejen, bland annar säger dem att den isländska ekonomin skulle begravas och begärde att den skulle få sin aska spriden över hela Europa! ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0