Bio igår, stan idag!

Igår kväll gick jag och kringlan på bio, vi såg "remember me" med Robert Pattison och Emilie De Ravin (från Lost). Den var väldigt bra får jag säga, dock är det så att man ser den en gång.. eller åtminstone med fem års mellanrum. Det var hursomhelst jätteroligt att se Sara igen, har ju saknat alla här hemma så otroligt mycket! Hon blev också glad för den lilla födelsedagspresenten som hon fick av mig.     
Jag lyckades dock med något klumpigt... jag åkte in till stan en timme för tidigt... det var ingen katastrof med tanke på att jag gick hem till farmor en liten stund, men jag önskar att jag hade kommit på den tanken litet tidigare.

Idag ska jag träffa Sarah, vi ska kolla litet på stan i Malmö (hon ska t.ex. få guida mig till Monki). Det ska bli så himla kul att träffa henne igen, vi har ju itne setts sedan i somras! Dessutom så kommer Jessica i eftermiddag! Det ska nog bli en bra dag! :)



Ha det bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0