Gamla nyheter

Igår gjorde jag stan med Josse, det var jättekul! Jag köpte visserligen inget, förutom fika inne på Waynes, men Josse fick en del inköp avklarade. Vi sprang även på Kring av en slump, hennes hosta verkade inte bättre... Men dte ska väl förhoppningsvis inte bli värre åtminstone.
Idag var hela familjen ute på ikea där vi även åt, sedan åkte vi vidare till Burlöv och tittade. Jag hittade äntligen ett nytt flätat skärp som är brunt! Det komer från JC så ag hoppas på att det håller litet bättre än det förra (inte det från Monki). Jessica köpte ett par jättemysga stora strumpor till mig som jag springer runt i nu också!
För ett par dagar sedan fick jag även bilder från Paris av Ida och nu fanns jag med också! :) Tänkte därför lägga upp ett par.. även om det är litet gamla nyheter..


I Katakomberna


Vid Louvren!


Notre Dame i bakgrunden...


Jag tror att det var här jag köpte mina vantar, men jag är inte säker! Tycker dock att jag borde satsat på hatten också.. ;) Nå, ser det ut som att jag ahr progeria..? (de som bör bry sig om sista frågan vet vilka de är ;)) 

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: annipanni

V...V..Va..? Nar hur var har du varit i Paris??!! Jag har uppenbarligen missat nagot fundamentalt har 0_0

2010-04-10 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0