Jag hade rätt!

Jag hade rätt, igår var en riktigt bra dag! Den började visserligen med att jag kom försent till Sarah vid stationen eftrsom jag skulle springa till Humanus och hämta en grej först (f.d. rekorn Per-Erik kom och ville prata). Men vi kom i alla fall iväg med tio i tre tåget. Sedan strosade vi runt i Malmö ett tag, jag fick äntligen besöka Monki, något som jag har längtat efter jättelänge! Därför kändes det litet konstigt när jag inte köpte halva affären... Menn det blev ett par skor och enn skärp åtminstone! Jag hade även köpt en liten present till Claudia (hon fyller ju år) från snö of sweden inne på Åhlens city.

Jessica kom ju igår också, så vi hade jättekul på kvällen och satt och pratade, kollade bilder och såg på film. Vi fick leta påskägg också.
Här kommer litet bilder:


Nya skor!


Skärp..


Påskägg!!


Present till Claudia!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA!

Oj vad jag måste varit trött när jag läste de här. Tittade på bilderna; present till Claudia, påskägg, SKRÄP, skor... Nej vänta skräp? haha... Fick titta en gång till. Skärp var de jag ;)



Gud var härligt de låter att stosa runt i Lund/Malmö.. Så. Vanligt. Saknar Lund jätte mycket!

Kram

2010-04-09 @ 03:51:05
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

och ja till din fråga. När jag kollade igenom vad jag köpt så hade jag köpt:

2 basic linnen

en gå-ut-och-festa-topp

en puma träningstopp

en stor bunte tyg

och väskan från sportsgirl



Allt för 8 dollar!! en dollar är ca 6,50 kr. Så de är väldigt galet. Har nästan slutat handla kläder i vanliga affärer för att jag tycker de är så hysteriskt kul att leta runt i alla seconhand affärer.

Hehe..

2010-04-09 @ 03:56:18
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/
Postat av: Ida

EMMA!!! JAG HAR LIKADANA SKOR :D



visst är dem snygga?!?! ;D

2010-04-13 @ 13:51:27
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0