Oregelbundet inlägg

Ja.. det blir ju ingen direkt regelbunden uppdatering just nu... jag vet att jag sade att jag skulle lägga upp bilder men jag kommer inte ihåg vad det var för bilder! Får ta och kolla igenom kameran sedan och leta efter något intressant! Idag var i alla fall jag, jessica och mamma ute på Entré i Malmö, det var kul men jag köpte inget...
Ikväll kommer Gudrun och Christer hit för ett litet besök, ska också bli trevligt.
Igår ringde jag till SI för att kolla en sak åt Bea, hon har ju haft problem med att göra en lugnröntgen men det visade sig att man inte behövde göra det! Så nu har jag slängt ut 450 kr i onödan... ganska surt.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0