Sista natten...

Sista natten jag sover hemma... imorgon kommer jag att sova på ett tåg och i övermorgon kommer jag fram till Schweiz. Litet delad inför att åka, det är ju alltid skönt att vara hemma och inte behöva jobba men samtidigt ska det bli kul att komma tillbaka.
Idag har jag i princip inte gjort någonting överhuvudtaget, tittade på en massa vänner avsnitt och fick en liiiten försmak av arbetet som väntar när jag tvättade mina saker... Ringde SI också och ställde ett par frågor, dock kommer jag nog att få höra av mig till dem igen!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bild, igår! Den kan heta "Emma har blivit stor"

Tror att Du i tankarna redan är halvvägs till Schweiz och ansvaret "där ute"! Snälla, skicka den

bilden till mig. F----r!

2010-04-22 @ 23:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0