längesedan

Oj, snacka om att jag har försummat bloggen pà sistone... Jaja, bättre sent än aldrig!

För de som inte vet sà àker jag hem pà lördag, familjen är snäll och kör mig hela vägen till Basel sà jag slipper allt för mycket kràngel med packningen.
Imorgon är det Felix födelsedag, han ser fram emot det väldigt mycket men jag tror att Beni nästan är mer uppspeöt hön själva fördelsedagsbarnet... Han har köpt tvà presenter till Felix, stora och fina dessutom sà han ser fram emt att fà ge bort dem! ;)
Jag har nu lärt känna Valda (nya au pairen) litet bättre, hon är jättetrevlig och när hon har lärt sig litet bättre tyska kommer hon nog väldigt bra överens med barnen. Vi var förresten och sàg inception i màndags, en riktigt bra film màste jag säga, verkligen värd att ses! Jag ser fram emot lördag sà otroligt mycket, men jag har svàrt att inse att jag nu lämnar familjen... Dock kommer jag tillbaka och hälsar pà, Claudia har redan sagt att jag màste komma pà besök i en ca tvà veckor efter Japan sà at jag lär mig tyska igen. En bra ide tycker jag. Jag har även träffat alla en sista gàng innan hemresan, det är sà sorgligt att man màste lämna alla... men som sagt, jag har ju inte sett dem för sista gàngen.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0