Alltid trött?

Oj, oj... jag är så trött nu... vilket är konstigt med tanke på att jag sov i cirka en och en halv timme förut idag. Men det kanske blev för mycket och gick över åt andra hållet istället? Ska i alla fall bara spring och borsta tänderna, sedan hoppar jag i säng fortare än någon kan säga "god natt"!
Förut idag så städade, strök och tvättade jag. Inget speciellt jobbig dag med andra ord. På kvällen var jag på språkkursen, det var ganska kul, första gången på väligt länge som jag inte är extremt trött och nästan somnar varannan minut! Jag kom också fram till att det är dags att jag börjar lära mig vilken preposition som hör ihop med vilket verb.. vi gjorde några övningar idag och jag har ju inte riktigt koll på allt sådant om man säger så.

Igår eller i förrgår hittade jag förövrigt en klubba i min väska, jag och Ida fick varsin av vår servitör (eller vad han var, jag fattade inte om det var han eller den andra typen) när vi var i Paris. Men jag vet inte om jag vill äta den... misstänker att den kommer smaka ennart socker eller något sådant.
Jaja, jag får sluta skriva nu, förlåt för de hemskt korta inläggen på senaste... Alla mina jättemånga läsare blir säkert väldigt ledsna! ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Famor

Om läsarna till din blogg inte är så många,så är en del dem väldigt viktiga.De tänker på Dig varje dag och undrar hur Du har det? Om det är kallt där nere, om barnen säger något roligt eller om Du kan se svensk tv eller " schweizisk tv " o.s.v.

2010-02-24 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0