Jackpot!

Idag har varit en bra dag, int enog med att jag upptäckte att jag inte behövde tvätta eller styrka idag (felix vinterjacka och termobyxor räknas inte) jag fick även post! :) Dels ett paket från mamma och pappa med choklad och en film och ett brev (väldigt finr brevpapper) från Anni. Dagen kunde inte blivit bättre. Jag har dessutom känt mig mer som en riktig Au pair än på länge, jag har nämligen inte jobbar lika mycket hushållssysslor som vanligt, på förmiddagen passade jag till och med Felix och Charlotte och jag hade faktiskt tid att leka med Felix. Så jag säger det igen; idag har varit en bra dag.


Hur länge tror ni att den här asken kommer att räcka? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0