Måste jag flyga?

Nu är familjen hemma igen, Claudia kom vid halv åttatiden och resten av dem kom vid åtta. Jag hade "bakat" bröd med bakmaskinen och sedan värmdes biffbullar (Claudia tycker att det är som köttbullar men jag skulle kalla det för små biffar).
Tidigare idag har jag tvättat ännu mer, bestämde mig för att tvätta alla sängkläder så det är gjort. sedan haf jag tvättat en del fönster och strukit. Jag var även snabbt i Gümligen och kollade vad det kostar med en tur och retur resa till köpenhamn, det gick på cirka 260 frank (ungefär 1800 kr). En flygbiljett är mycket billigare tror jag... så det är möjligt att jag flyger hem... trots att jag inte vill det. På grund av Claudia. Hon tycker inte att jag ska betala så mycket mer för en tågresa som tar mycket längre tid är obekvämare osv. Dock har jag ju aldrig flugit förut... sedan är jag rädd att jag inte får tag på mitt bagage ordentligt. Hur vet man vart man ska gå för att få tag på det ordentligt? Kan någon svara på det? Finns det bara ett sådant band eller måste man gå till ett speciellt? Hur vet man då var dem finns? Hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0