När blev jag så stor?

Jaha, då var även den här dagen slut... vet inte riktigt vad jag har gjort... tvättade en mesig liten maskin med tvätt, våttorkade golven litet snabbt, har städat litet i största allmänhet och lekt kurragömma med Felix (när växte jag ifrån alla bra gömställen!?).
Claudia skulle egentligen åkt på någon slags föreläsning om barn eller så, men det försent för, vilken innebär att jag inte behövde lägga barnen ikväll. Det var ju himla skönt. Det är nämligen litet jobbigt när Beni sover här uppe eftersom han inte går upp förrän jag kommer men Felix vill att jag stannar där nere till han har somnat. Varför kan man inte dela på sig (förmodligen en av de äldsta mamma-, pappa-, och au pairfrågorna som finns)?
Orkar inte skriva så mycket nu. Imorgon ska jag köpa mango.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0