överskrift

En bra och produktiv dag måste jag säga, på förmiddagen så städade och dammsög jag grundligt, var nere och kröp på golvet för att verkligen komma åt under alla möbler. Sedan strök och tvättade jag en hel del på eftermiddagen. Då var jag även ensam hemma, Claudia och barnen var på födelsedagskalas hos deras vänner. Ganska lugnt med andar ord.
Imorgon bitti ska jag jobba litet extra, Beni ska till sin undervisning i kyrkan som han har litet då och då (inget som händer var vecka eller så, kanske en gång i månaden eller något likanande). Faktum är att Thomas är katolik (ingen extremt engagerad dock) så Benis undervising är i en katolsk kyrka. Claudia som tillhör den evangeliska kyrkan och inte är särskilt övertygad ville egentligen inte att kyrkan skulle vara katolsk.. vet dock inte hur det slutade med att den var det ändå. Imorgon blir det en tur till stan som vanligt.. måste ta och hitta på något kul en helg... jag börjar bli litet lätt uttråkad när det gäller att gå i stan! Men imorgon ska jag leta igenom varenda affär i hela bern på jakt efter en fin och relativt billig skinn(fejk)jacka. Hoppas att jag hittar en bra!

Ha det bra därhemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0