Bio "Bright star" och donken...

Har haft en mycket givande dag, min för middag var dock väldigt långtråkig... efter min sovmorgon så satt och läste nästan ända tills det var dags att ge sig av, dvs runt kvart över två. Jag mötte Agnes på stationen vid kvart i tre, sedan gick vi ner till bigrafen och köpte biljetter till "Bright star". Vi spatserade runt i stan ett tag innan vi gick till sjukhuset för att leta upp en speciell byggnad hon skulle till med en kompis om några dagar. När vi hittat allt gick vi till Migros för att köpa litet godsaker till bion, jag slog på stort när jag löpte det billigaste chokladet som fanns... men det var ganska gott faktiskt!
Sedan gick vi till ett cafe, idag var vi ju där så pass tidigt att vi hann sätta oss på ett ställe som inte heter starbucks! Det var trevligt.
Bion började halv sex, så klockan fem gick från cafeet (som ändå skulle stänga då) och spatserade ner till CinéMate. Filmen var bra enligt mig, litet Jane Austen-stil... men jag gillar sådant! Sedan satte vi oss på Mcdonalds igen (jag börjar bli en stammis) och åt och pratade ett tag.

På vägen hem smsade Ida och sade att äventyrsbadet vi ville gå till imorgon kostade 45 fr. i inträde... vilket är ca 420 kr! Aningen för dyrt tyckte vi, så istället ska vi kolla upp om det finns några museum som har öppet, och vi ska även komma hit och prata igenom Paris, det är ju inte särskilt lång tid kvar tills vi åker nu! :)





Ha det bra och go´natt, nu ska jag kolla litet museum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0