Did you hear about the Morgans?



Jag och Ida såg den här filmen idag, "did you hear about the Morgans?" heter den. Ingen av oss hade något direkt koll på vad det var för film, jag visste att det var Sarah Jessica Parker och Hugh Grant som spelade huvudrollerna men inte mycket mer... det visade sig dock att den var riktigt rolig! Något som inte framgår så tydligt av trailern dock, men den kan jag varmt rekommendera.
Jag skippade kursen idag eftersom jag ahde glömt att göra läxan och inte hade tid (läs orkade) att fixa den under eftermiddagen. Men jag överlevde ändå, mötte Ida i stan och vi kollade litet i en skoaffär och inne på Vero Moda (som förövrigt är väldigt dyrt här). Sedan köpte vi biljetter och fixade litet gottis till filmen, det blev torkad mango och en smoothie för min del... och senare inhandlade jag även popcorn. Dock är biopopcornen godare i sverige, de är varmare, saltare och smörigare än de jag fick här, men det är ju nästan ett måste med något onyttigt till en biofilm!

Tidigare idag städade jag och strök, inget nytt på den fronten alltså. Förhoppningsvis kan jag åka in till stan imorgon kväll, eller rättare sagt, jag kan förhoppningsvis åka in till stan innan kvällsmackan imorgon. På fredag sticker Ida hem till Sverige ingen och det hade varit kul med en sista fika på starbucks (vi är stammisar) innan dess. Men vi får ju se, det går kanske bra nu när Thomas är hemma.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0