Jan. 1, 2010

Hallå, hallå och gott nytt år och allt sådant där... Nu är det 2010, dvs 10 år sedan millenieskiftet. Jag känner mig gammal.

Men hursomhelst, det är också min sista dag i Sverige, ikväll beger jag mig tillbaka till Schweiz. Och jag ser faktiskt inte jättemycket fram emot det, men det är inte för att jag inte trivs eller så, det beror på att man kan vara sig själv så mycket mer här hemma... och det blir en så tydlig kontrast när man kommer hem en så pass kort period. Men tillbaka ska jag iallafall. Hoppas bara att det inte finns alltför mycket saker att göra (önsketänkande). Hoppas också att det inte blir något krångel på vägen ner, men snökaoset har väl lagt sig nu igen eller? 
Kommer att få ha en jobbig mittenslaf istället för den understa som jag hade på min förra biljett... mittenslaferna är så hemska! Men det rör ju sig bara om cirka 15 timmar så det ska jag nog överleva... :S 

Hoppas att ni alla hade en bra nyårsafton, jag och Bea satt hemma hos mig och pratade, såg på tv och anmälde oss till en helårskurs i Japan... så det var ganska trevligt! :) 

Ha det bra   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0