Magsjuka påväg?

Gaaah, jag skulle vilja skriva att hela familjen här är sjuk, för så känns det, men i verkligeheten är det Claudia och Felix som har blivit magsjuka... Jag är jätterädd att jag ska bli det också, men det går ju inte för jag ska till Paris på Fredag! Än så länge har jag itne märkt av ngt och jag har lyckats inbilla mig att om jag tar mig igen om den här dagen så kommer jag atta klarar mig (vilket egentligen inte stämmer) men man måste ju ha litet hopp.

Försöker nu att hålla mig på avstånd från resten av invånarna i huset och tvättar konstant händerna med steriluim (fortfarande).

Ha det bra och håll tummarna för mig (bara en dock för två betyder otur..)

Kommentarer
Postat av: Ida

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Break a leg!

2010-01-19 @ 17:28:51
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0