Musslor med extra "r"

Jag vet inte om jag orkar skriva något idag... jag latade mig på förmiddagen, familjen var redan borta när jag kom ner gör att äta frukost. Vid två åkte jag in till stan, kollade runt litet, köpte mer torkad mango och clementiler inne på migros och sedan en del andra grejor inne på the bodyshop, de har rea här just nu!
Sedan åkte jag hem och åt middag med familjen, det är första gången på ganska länge som jag äter med dem en lördag tror jag... jaja, det serverades i alla fall musslor, första gången jag provar det "på riktigt", innan har jag ätit det i mat men aldrig direkt som idag. Det smakade ganska gott faktiskt! ;) Det är tydligen ett talesätt att man äter musslor i månader med "r" och eftersom det är januari nu så är det ju en "tillåten" månad.

Ikväll hade jag tänkt se på the hangover, det är en ganska rolig film!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0