Pizza, film och överaskning!

Klockan är över ett och jag blev precis klar för sängen. Under frömiddagen jobbade jag, men jag skrev nog det i förra inlägget... Jag åkte i alla fall hem Ida, vi pratade litet och gick upp till en utkiksplats där man kunde se ut över Murten (fick även reda på att det finns 5000 invånare i där... tom sandby är större! Det är det visserligen tre städer som sitter ihop, men det räknas inte!). Vid sex-tiden dök även en tjej som heter Sofia upp, hon och Ida ska åka skidor imorgon (läs: idag). Vi hade det dock mysigt och trevligt, handlade litet inför deras resa och sedan gjorde vi pizza som blev jättegod. Vi såg på "flickan som lekte med elden" också, både Ida och Sofia hade sett den innan, men jag är jhu inget jättefan av svenska filmer... men de här är väldigt bra måste jag säga!


Glömde minneskortet igen så ni får nöja er med den här bilden från den söta staden...

I affären stötte jag dessutom på Agnes, henne har jag inte sett på ca sju-åtta veckor eftersom hon varit i Hong Kong, det var kul, om än väldigt överumplande. Vi ska för övrigt ses imorogon och hitta på något i stan.

Nu måste jag lägga mig och snarka litet, go' natt allihop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0