Så rätt men ändå så fel... kanske

ok... det är värst vad jag lyckas tabba mig. I lördags var ju jag och Ida ute på Wankdorfcenter och tittade runt inne på Zara och jag hittade ett par byxor som jag köpte. När jag provade dem nästa dag upptäckte jag att det inte var "bekvämt" stora i midjan utan helt enkelt för stora. Så idag var jag snabbt därute igen för att byta dem, hittade dock ett par andra byxor som jag tyckte var litet finare så jag tänkte ta dem istället. Men innan jag skulle betala såg jag att det var någon konstigt vitt på dem (såg ut som om man hade bakat med dem på) och tänkte ta ett annat par. så jag letade upp en 34:a och betalade... på vägen hem från språkkursen insåg jag att det var en annan modell också... jag vet inte om det är samma modell men med hög midja eller om den är annorlunda på något annat sätt också, ska prova dem imorgon.. men jag hoppas verkligen att det sitter bra för jag vill inte åka dit igen och ett par till!

Annars hra jag inte gjort så mycket idag, strök och tvättade imorse... sedan åkte jag inte till stan efter en stund efter lunchen. Kollade litet efter varma, men fina vantar... vilket inte verkar finnas. I alla fall inte utan att vara svindyra. Jag hittade faktiskt även en fin tröja inne på Kookaï, de hade jätterea så den hade kostat nästan 70 Fr (och för er som tror att jag uttalar Frank fel, det gör jag inte. På tyska säger man Franken hårt, så som det stavas...) och jag köpte den för ca 30! gick alltså från ca 500 kr till ca 210! :) Det var roligt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0