Tagesablauf:

Aaaah, en härlig sovmorgon! Jag låg i sängen till klockan tio, när jag kom ut från mitt rum och mötte Beni sade "Har du verkligen sovit så länge!? Klockan är ju efter tio!!" hon var då fem över tio... men det var väldigt skönt att få sova litet grand, jag kom ju i säng vid kvart över ett igår...

Men, men, idag är det nya tag som gäller, vid 14.45 ska jag träffa Agnes inne i stan, vi ska kolla runt litet och eventuellt gå på bio (kanske bright star).

innan dess får jag nog kolla upp var man kan se den på engelska och var biograferna ligger någonstans... de är nästan alltid små och lväl gömda.

Men först vill jag ha frukost!

Så här "tidigt" på morgonen har man egentligen inte så mycket att säga, det har ju itne hänt något än...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0