Torsdag

Jobb, jobb, jobb... jag fick av någon anledning för att vara flitigt imorse och städade igenom hela köket och torkade och putsade. Jag tänkte även diska ur en glas grej (egentligen en vas men det låter så fel i det här sammanhanget) som de har vispar och träslevar med mera i... men den var smutsig att jag gav upp med diskmedel och fick ta till fönsterputs istället.
Sedan har Charlotte varit väldigt orolig idag och skrikit mycket så jag har ett par gånger nästan skaffat mig tinnitus på grund av att den ungen skrikit mig i örat. Men än så länge har jag bara de ljuden som ska finnas i huvudet.
Sedan var jag på den sista kursen också. Det känns dock så dumt att säga så eftersom den fortsätter likadant nästa vecka, men det är en ny del av hela den långa B2 kursen som jag läser.   Jag somnade för övrigt igen.

Jag var även duktig efteråt, skulle köpa något att äta hemma på kvällen, gick förbi en massa godis och chips men jag kom ut från affärne med clemetiner, en bulle och torkad mango (jag är fast). Nu sitter jag i sängen med en kurrande mage och lyssanr på radio (jag har väckarklockan på det, snacka om att jag blir förvirrad när jag vaknar av någon sam pratar på morgonen).

Jaja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0