Myggbettsinvation

Här litet bilder pà vad jag fick pà min födelsedag:



Halsbandet


Choklad!


fràn felix


fràn Beni

Som ni kan se är det väldigt tidigt, jag har varit vaken sedan vid fyra-tiden... En mygga surrade kring mitt öra... Jag kna inte hitta eftersom den är liten men myggbetten efter den blir stora sà jag vill inte ha fler! Jag har nu fàtt tvà pà ryggen, ett pà magen, ett pà armbàgen, ett pà handleden och ett pà högra pekfingret. Alltsà sex stycken... Nàgon som har bra tips pà hur man fàr dem att försvinna snabbre (förutom att inte klia, det gör jag ändà inte).

Ikväll bär det av mot Milano! Längtar till vi är pà väg... Hm, hur länge lever en mygga egentligen?

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0