Update

Oj, oj, här gàr dagarna utan att ger ett ljud ifràn mig. Alltsà, vad är nytt sedan sist? Jo, jag har jobbat. Surprise! Dock har det även inträffat en del roliga saker jag har fàtt veta att familjen ska bort en vecka i Juli vilket innebär ledighet för min del! Jag hade nog kunnat fälja med men de ska till tyskland först och städa ur ett dödsbo sà detvar ganska lockande att sitta hemma istället. Det är möjligt att Claudias föräldrar kommer för att vandra i bergen, men der pàverkar inte hur jag jobbar, de är ju borta hela dagarna dà.
I màndags hände det ocksà stora saker, jag och Olivia köpte tàgbiljetter till Milano och vi har även bokat hotell! Den 23-25 Juli kommer vi att vara i Armanis och Den sista Màltidens hemstad!
Det är förövrigt varmt här nu, 30 grader i skuggan var dag. Skönt med värme, det är ju bättre än kyla i alla fall.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad roligt med Milano!! Hoppas ni får det RIKTIGT trevligt :D



kram

2010-07-01 @ 23:55:44
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0