En vanlig dag...

Trevligt värre idag. Imorse tog jag Felix till spielgruppe som vanligt, sedan åkte jag hem och städade, strök och tvättade litet grand. Efter lunchen hjälpte jag Nei och Felix att städa lekrummet... det var inte det lättaste eftersom ingen av dem ville städa... men det var totalt kaos och vi skulle få gäster senare så det behövdes.
Vid tre tiden kom gästerna, då hade jag precis avslutat läxorna och lagt mig för att vila litet, jag ahr dragit på mig en förkylning igen. Kl fyra ver det dags för fika, det serverades våfflor och Almondytårta (från IKEA), gott! Men jag hann inte äta något riktigt innan kursen (det blev ungeär en våffla var, de var delade i små "hjärtan" och jag kan äta ganska mycket mer än så) så jag var väldigt hungrig kan jag säga. 
Nu sitter jag i sängen och ska kolla på vänner avsnitt på nätet! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0