favorit i repris

Återigen totalt ändrade planer... Jag hade tänkt åka till Fribourg idag och titta litet men familjen här skulle till Laupen och frågade om jag ville följa med. Så sagt och gjort hoppade jag på det förslaget (jag var egentligen osäker eftersom det betyder att de måste åka med två bilar men Thomas sade då "Äh, det gör inget, du vill ju med! hämta jackan nu"). Det är en jättefin liten stad som är ganska gammal. Man kundei nte gå in och titta än tyvärr, det öppnar först om några veckor men vädret var otroligt fint och vägde verkligen upp för det. Jag lägger upp några biler imorgon (om jag kommer ihåg). Som av den utflykten var vi en liten stund på lekplatsen, där upptäckte jag att jag väger ungefär lika mycket som Beni och Felix tillsammans, litet mer till och med! ;)
Vi kom hem igen vid kvart över två, därefter pratade jag en liten stund med mamma och pappa sedan åkte jag in till stan och kollade runt i några affärer.
Hemma igen blev det middag ovanligt tidigt, redan vid klockan sex, men det gjotrde absolut inget eftersom jag vill se melodifestivalen! Som dessutom börjar nu hör jag i lurarna!

Hör senare, ha det bra!

Update:
Passar på att ladda upp några bilder (inga från laupen dock) med Jessica Andersson sjunger.


Jag har numera tre par inneskor... ett par som jag fått av jessica (mitten) för ett eller två år sedan, de har tyvärr gått sönder. Sedan ett par från IKEA och ett par från Kina...


De från Jessica....


Onesize europa vs onesize Kina...


Kvällsgodis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0