Tidig kväll

Jag ska gå och lägga mig nu.. kan ni tänka er det? Jag har inte gått och lagt mig så här tidigt på evigheter, men jag känner att det behövs.
Ska bara sammanfatta dagen litet snabbt; imorse städade jag, tvättade, våttorkade golven och hade hand om Charlotte litet grand. Efter lunchen fick jag tvätta min vita kofta, jag hade nämligen spillt litet sås från kycklingen på den, som tur var gick det bort. Vid tre fixade jag litet läxa och satt en stund vid datorn. Sedan lade jga mig för att vila... lyckades soca mig igen större delen av besöket som var här... Det gör dock inget, är bara synd att jag missade fikan.
På kvällen efter Abendsbrot när Claudia skulle läsa för Felix och Beni var Charlotte inte på så bra humör. Hon skrek väldigt mycket. Jag som nästan var klar med all disk och sådant tyckte att det var för jobbigt att lyssna på så jag gick runt med den lilla saken ett tag tills hon somnade. Sedan när det var färdig läst så frågade Claudia om Charlotte hade somnat av sig själv eller om jag hade gått runt med henne... tydligen hade hon inte velat somna hos Claudia. Men det är ibland, jag vet itne varför, hon somnar hos mig men inte hos Claudia... att det är tvärtom ibland är ju inte konstigt, alla bebisar brukar tycka att det är bäst hos mamma men när det itne är så undrar jag varför.

Jaja, ska krypa ner i sängen nu!
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0