14 Maj, 2010

Jaha, det var den här dagen... det hände inte sà mycket, jag städade, tvättade och dammsög medan jag passade de tvà äldsta pà förmiddagen. Sedan hade vi besök pà efter middagen, jag gjorde en kladdkaka (som belv väldigt omtyckt) och Claudia gjorde en jordgubbskaka som ocksà var jättegod!
Jag och Claudia kollade även upp vad det är för en dag jag fyller àr; det visade sig vara en tisdag oturligt nog... Det innebär att jag jobbar den dagen och man kan inte ändra pà det eftersom bàda föräldrarna ocksà jobbar. Men vi fàr fira en annan dag dà. Jag ska hursomhelst kolla upp nàgot jag vill hitta pà, funderar pà att ta en trip till Zürich med familjen eller sà, vi fàr se!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0