Underlig morgon...

Det är ett tag sedan jag skrev nàgot nu... vet inte vad jag ska skriva heller. Jag har jobbat till och med imorse (lördag). Det var dock litet konstigt, när jag kom ner och skulle äta frukost var det bara barnen där, jag tänkte att Thomas och Claudia kanske var ute i trädgàrden och jobbade men efter ett tag kom Beni och sade att de var och handlade... Jag trodde ju dà att de skulle komma ganska snart igen eftersom de hade lämnbat barnen "ensamma". Ingen hade ju fràgat mig om jag kunde passa dem, vilket de alltis gör pà helgerna eftersom jag är ledig dà. Men de var borta i cirka en timme och en halv timme... Vet itne om Beni skulle fràgat mig om jag kunde passa dem men struntade i det, eller vad det var men det var ju inte den roligaste överraskningen direkt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0