けいたいでんわ - Mobil!!

Yay, jag har köpt en mobil! Den var litet dyrare än vad jag hade tänkt mig men inte så farligt ändå... Nu måsta jag bara lära mig hur den funkar också, den är visserligen på engelska men det verkar somatt jag inte riktigt kommer överens med den ibland, jag satt i typ två timmar och försökte luska ut hur jag skulle lägga in kontakter i telefon boken och sedan kommer Bea, knappar litet på sin (som är likadan) och säger "det var ju enkelt..".
Den är i alla fall fin och rosa, som sig bör när man är i japan.
Den har en ganska bra kamera på 5,1 megapixlar och är skön att hålla i, inte så yttepytte liten som de kan vara hemma. De verkar ha fattat här att man inte behöver en massa småkrams i mobilen och att den inte ska vara så liten som möjligt ytan att man ska kunna se den även i sidled...
På grund av mobil inköpet var dagen ganska händelselös, vi satt i ca fyra timmar inne hos softbank (operatören) och fixade meddet här, man tycke nästan synd oom han som hjälpte oss. Men nu har vi i alla fall våra mobiler. Dessutom fick vi allla varsin fin påse med frukt som ett litet förlåt för den långa väntan, det var himla snällt! Påsen innehöll vars två äpplen, vilket är svindyrt här, ganska många clementiner och sedan kastanjer (vi får väl se om vi lyckas göra något med dem..)! Jag tror dock att jag ska hålla utkik efter en usb-sladd till den för det fick man minsann inte. 


Här är en bild på min modell, tiden står i den lilla rundade rutan... Fin va? :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anni

Rosa igen!! xD

2010-11-28 @ 20:14:11
Postat av: mamma

snygg telefon,då kan du ta fler kort och skicka till oss. Här hemma är kallt och mycke snö...Hur harni det? kram Mamma

2010-11-30 @ 09:30:11
Postat av: B

携帯電話 faktiskt!! ;P Eller så struntar man i de där sata*********

2010-11-30 @ 14:36:04
URL: http://shoeboxinfukuoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0