Prov imorgon...

Jaha, nu är det alltså prov imorgon... vi får ju se hur det går. Jag har pluggat litet grand men man tragglar ju allt så himla många gånger att jag känner inte att jag lär mig så mycket jag repeterar. Jag är ganska nyfiken på hur provet är uppbyggt, om det kommer vara typ som dem i sverige eller helt annorlunda... hoppas att det är ganska lätt... Eller att jag kan mer än jag tror...
Imorgon kan vi heller inte öva på morgonen eftersom vi ska på någon disaster experience där de ska simulera en jordbävning till exempel och vad man ska göra vid andra narutkatastrofer som tyfoner och sådant.

Nu ska jag surfa runt utan syfte.

Kommentarer
Postat av: mamma

det låter spännande med simulator,och bra att känna hur det känns när det skakar.Vi håller tummarna imorgon när du skall ha ditt prov.....

kram från oss.....

2010-11-09 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0